Söndagens middag...

Vi åt på Tandoori denna gång. Kom på att vi övergav ju inte Coppers riktigt eftersom de hör ihop liksom. I alla fall så åt vi 3-rätters för 180 peng. De har ju vårerbjudande att de bjuder på förrätt och efterrätt om man köper en varmrätt. B-B-B-BILLIGT! :)

Jag kom på att Sofia och jag är tremänningar. Tyckte väl jag åxå att hon alltid verkat så klok och förståndig. Nu förstår jag ju varför. Det är ju sånt som ligger i släkten :)

Måste ner till tvättstugan nu.

Tack till lilltrynet, tremänningen och Jönssons jänta för en supernice evening.

Tjingeling.

Erika

P.s. Har inte tagit fläkten än...suck!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ikväll smäller det!!!

Postat av: Carolliine

Ja det va en trevlig och billig kväll... =)

2007-04-04 @ 20:15:35
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Spiro

Hej kära tremänning! Håller med om det där med klokheten. ;o)

2007-04-05 @ 14:54:50
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback