Gatufesthelgen...

Blidde en rätt lugn gatufest helg. Beror nog dels på att man är gammal men framförallt på vädret. Torsdagen var jag nere hela kvällen till stängningsdags. Fredagen däremot va totalt värdelös. Regn och regn...åkte ner vid 22, åkte hem vid 24. Lördag var jag inte ens ner. Vuxet va :)

I söndags åkte jag och kusin med famlij hem till mor och far för att hälsa på släktingarna från Göteborg och för att hälsa på Elma såklart :) Fortfarande lika söt såklart.

Lägger till lite bilder också.
Överst: Jag, Malin och Nina
Nederst: Elma och Albin

Tjingeling!
Kram E

   

  

Kommentarer
Postat av: nina

Oh lord what a hottie! :p Fler en jag som blir sugen på mig?

Postat av: maria

Hej på dig! Tänkte bara kika in och kolla hur det är med dig? Någon sommar har vi inte i alla fall här, känns väldigt trist och tomt, hoppas du har de bättre hos dig! :) Kram!

2007-07-14 @ 11:59:09
URL: http://mimmi84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback