Gåbingo i yrsnö...

Åkte till kussen med familj idag. Behövde hjälp med att byta torkarblad på bilen, jag är ju tjej...och blond :) De va på väg ut i yrsnön för att gå gåbingo runt området så jag hängde på. Albin va överlycklig över att få åka snowracer och ärligt talat så va jag allt lite avis. Tänk när man va lite och tyckte att det va kul med snö. Nu tycker jag bara att det är besvärligt. Å inte känns det bättre att jag inte har dubb på mina däck heller.

När bingon va färdiggådd så bjöd dom på lunch och kaffe. Jag och Albin la lite pussel och busade med ormen Snoke. En stickad orm som Maria gjort.

Sen åkte jag hem, bytte om och sen iväg på träning. Nu har jag kollat på hockey och ska hoppa in i duschen innan jag lägger mig. Har köpt en ny bok som jag ska börja läsa idag så jag längtar verkligen till sängen.

I morgon ska jag besiktiga bilen iaf. Hoppas det går bra för jag har varken lust eller ork att åka dit en gång till.

Natti, natti!

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Lilltrynet :)

Å vad glad jag blir att du uppdaterar bloggen ;)
Lycka till på besiktningen i morron..
Natti & Kram!

Postat av: Pernilla

Albin är då förmodligen min gamla klasskompis son??
Samma granne!

2007-11-27 @ 16:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback