Möte, trasig bil, resfeber och ingen Bäääbis hemma :(

Jobbet va skit idag.  Hur i helvete ska detta gå tro? Hade gemensamt månadsmöte och informerades om en del förändringar....

Stressade hem för att packa in Bäääbisen i bilen. Han skulle ju till Karro eftersom jag åker i morgon. Packade in all Bäääbismat och sågspån och lille grisen. Satte mig och stoppade i nyckeln, vred om....hände INGENTING! Provade igen, samma sak...Ringde pappa...Nätet överbelastat stog det på displayen, provade igen, samma sak...ville bara grina....då ringer pappa...som tur va så hade han inte hunnit åka från stan så han kom..öppnade huven och pillade lite här och lite där. Ingen skillnad. Lämnade bilen och åkte till Karro med Bäääbisen sen tillbaka till skitbilen och rullade den från infarten bort mot gården och där står den nu med en lapp i fönstret..."Tyvärr kan jag inte flytta på bilen då det är motorstopp...SKITBIL"

Imorgon kl. 7 kommer nån kille från Careta och ska kolla. Hoppas han tar med sig den. Den kan ju inte stå där hela helgen heller.

Åker som sagt till London i morgon. Shit in my pyjamas sikken resfeber jag har....kommer förmodligen inte att sova mycket inatt. Vi ska först ha möte på kontoret i Stockholm så vi åker från stan vid 12. På lördag ska vi på musikal och se Lord of the ring...jag frågade om den va textad men då skrattade mina kollegor bara :) Åsså ska vi åka London eye och käka god mat och shoppa. Roooligt, men jag är rädd...gillar inte flyg serru. Nåja, händer det nåt så har jag ju inga problem med bilen längre iaf *S*

Tomt hemma är det nu eftersom lillgrisen är hos lilltryne...haha...Känns så konstigt när han inte är här. Man kommer på sig själv med att börja prata med honom och så...

Brorsan och hans familj ska iaf låna min lägenhet när jag är borta. Så det känns ju tryggt :) Tråkigt att jag inte är hemma bara eftersom jag hade viljat kramas och kelats med Elma. Men hade jag varit hemma så hade dom antaligen inte lånat lägenheten :)

Nu måste jag packa klart, ringa Karro och säga god natt till Bäääbisen så ha det så bra så hörs vi efter London.

Tjingeling!
Kram E


Kommentarer
Postat av: Spiro

Hoppas du får skoj i London, lite avis e jag allt!

Postat av: Karro

Hahahahaha nu går det undan med bloggen... Det är kanppt så man hinner med :)
Hahahaha lillgrisen är hos lilltryne... hihi Lillgrisen hälsar och mår bra.. Ha så himmla skoj nu.. Hörs sen nått då.. Undra vem jag ska kolla på Idol med i kväll då???
Kram Lilltrynet :)

2007-11-16 @ 12:28:10
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Maria

Ha det bra på resan vännen ! Och om de det värsta och mest osannolika skulle hända : flaxa så
jäkla mycket du kan med händerna :) Londonshoppa inte ihjäl dig och ta de lugnt med starksaften! Kram Kram gumman!!

2007-11-16 @ 18:08:10
URL: http://mimmi84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback