Så var helgen snart slut då...

Trist å tråkigt! Men jag har haft en bra helg så det är ju bra :) Maria och Malin kom i onsdagskväll. Efter jobbet på torsdag åkte vi till mor & far. Elma va frisk och sötare än nånsin. Hon åt gröt med hela ansiktet och bevisade verkligen att hon är fasters jänta genom att klunka Vichy precis som mg :) Käkade middag med familjen och hann med ett kort besök hos Malin också. Sov över hos mor & far och på fredagen var vi upp på Klocken. Malin ville absolut dit då det är tradition :) Blåste snorkalt med de gick upp i tornet ändå.

På väg hem till stan vid 18-tiden. Stannade då hos Emil och Miah för att hälsa på dom. Biffen va busig som vanligt :) Såg halva Idol där innan vi åkte vidare hem.

På lördagen tog vi en snabb shoppingtur på stan innan vi åkte till kussen och fikade. Faster kom också förbi, hon ville ju åxå träffa brudarna såklart. Albin blev sjögrön och sprang omkring som om han hade damp :)

Kl. 18 hade vi bord beställt på Tandoori...vilken skräll va :) Love it! Goood mat och billigt med kupong från restaurangchansen. Lilltrynet var också med. Alltid lika go och glad :) Sen blev det hemgång så tjejerna kunde gå å lägga sig relativt tidigt.

Söndagmorgon kl. 6 väcker Malin mig så jag gör kaffe till dom innan dom åker vid 7. Tråååkigt! Men jag hoppas att resan går bra och att det inte dröjer lika länge tills vi ses igen. Himlans kul att ni kom!

Nu ska jag iväg och träna sen hem å käka, duscha och sen krypa ner i soffan och kolla på film. Myspys :)

Trevlig kväll på er alla!

Tjingeling!
Kram E


Kommentarer
Postat av: Karro

Å vad söt hon är Elma....

Postat av: Maria

Oj här var det uppdaterat :) Tack för super trevliga dagar och vi får väl hoppas att vi kör en repris nästa år ? :)Skickade ett sms igår när jag kom hem men de är nog på villovägar, somnade i alla fall som en stock senare på dagen och vaknade inte fören imorses då det var upp och hoppa med tuppen : tillbaka till verkligheten! Ove säger mig inget så jag hade nog ingen aning då :) men va skönt för dig att du kom på det, finns inget värre! Tack också för
allt kaffe, kunde ju vart en schysst gäst och köpt dig ett paket..du får två nästa år i stället! :) Kram och hej!

2007-11-05 @ 16:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback