Happy new year...

Nytt år nya bekymmer...Man är ju pessimist till skillnad från Karro som skrivit halleluja för 2008 typ :)
Nä, så illa ska det väl inte bli. Kul med nytt år.

Synd att det är slut på ledigheten dock. Har varit ledig sen 22 december med undantag för en halvdag i mellandagarna när jag va in och jobbade igen lite komp efter alla besök hos sjukgymnasten. Benet och ryggen är bättre men jag ska tillbaka den 10:de för en koll till. Sen hoppas jag att jag slipper åka dit nå mer.

Julen tillbringade jag mest med Elma :)
   

I mellandagarna träffade jag Hello med sambo, Ante och Karro. Vi hade en spelkväll och åt kladdkaka.

Dagen efter hade jag spelkväll igen men då med Gudrun, Leif och hans polare Stefan från Hudik/Sthlm och hans lillebror Henke. Han va 15 å tokrolig :) Stefan va iofs också rolig men hann vann Chez geek...å det är ju mitt favvospel å när jag inte vinner där så blir jag sur. Ska nog inte spela det med honom mera :) Leif vann Kill Dr Lucky...men det va ju bara ren tur. Åsså hade inte Stefan och Henke förstått att man ska göra allt för att inte Leif ska vinna. Nåja, jag fick delad förstaplats med Stefan på Bönspelet iaf så jag får väl nöja mig med det.

På lördagen innan nyår så hamnade jag på Aveny av nån konstig anledning :) Va himlans kul men på söndagen va jag bakfull och nyårsaftonen va jag bakfull och idag är jag trött....Att man ska bli så dålig?!

Iaf så åkte jag till Karro på nyår (tror att jag va körduglig även om det inte kändes så) Åt middag hos henne. Tokgott med potatisgratäng, kyckling, b-sås, vitlökssmör, sallad och vatten, det va det starkaste jag ville dricka då :) Tack för middag Lilltryne. Sen spelade vi ett parti alfapet. Tog en promenad med Cino och sen vid 22-tiden så åkte jag till Leif på fest. Kul att träffa alla hans kompisar som man inte sett på evigheter. Åkte hem vid 1 och idag är det tisdag och i morgon ska man jobba igen som skrivet va.

Nu ska jag ta tag i mitt liv här och leta reda på passerkort och mp3-spelare så man är redo i morgon. Känns skönt att man kan börja promenera till jobbet igen. Hatar att åka buss ju. Så ha det bra tills nästa gång.

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahahaaha mm detta år kommer att bli bättre iaf.
Tack själv för spelkvällarna & telefon kvällarna.. Du är go´du =)
Kram & Natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback