Jag saknar en pojkvän...

MÄH! Säger ni då...hon som sagt att hon inte vill ha nån. Å det vill jag inte heller! Men....jag saknar en pojkvän vid 2 tillfällen. Dels när jag har tränat och kommer hem vid 20.00. Då hade det varit nice om någon satt hemma och väntade med middagen klar :) Åsså dels när jag ska till min kusin med sambo och spela av dom alla pengar på poker. Förr var vi fyra men nu är vi bara tre och det är inte lika kul som fyra. Så i det avseendet saknar jag också en pojkvän. I övrigt så klarar jag mig alldeles utmärkt utan.

Idag har jag och Karro köpt med mat från Tandoori och käkat här. I love Tandoori! Sen tog vi fram lilla kloklipparen och klippte klorna på monstret. Han är så duktig. Sitter oftast still och bara nosar. Idag tog vi till och med fram ficklampan och lyste mellan klorna. Dom är ju så mörka så det är svårt att se var man kan klippa. Å jag törs inte klippa själv så det är sååå snällt av Karro att komma och hjälpa oss.

Helgen närmar sig...poker hos kusin vitamin på fredag och hem till byn på lördag. Ska byta till vinterdäck och skruva fast batteriet i bilen. Lovade ju den söta killen på bilprovningen att jag skulle göra det i helgen :) (varför är många söta killar så korta?) Åsså ska jag äta mammas köttfärslimpa med pärer. I love pärer också :) Åsså har vi ju stintan så klart. Ska tjusas med henne i massor. Hoppas hon mår bättre då. Hon hade 40 graders feber häromdan och hennes mamma var inte mycket friskare hon. Stackers dom. Men jag är övertygad om att Elma är fastersjuk. Så kommer jag bara hem å hälsar på så blir hon nog frisk :p

Nä, nu ska jag koncentrera mig på hockeyn. Modo ligger under :( men det är en period kvar. Så man håller tummen.

Åsså lite bilder....

(weee, medans jag letar bilder så gör Modo 2 mål och leder nu med 3-2....keep up the good work guys!)




Undra om han kan spela poker? Ja, vadå...det är ju insidan som räknas :)


Tjingeling!
Kram E


Kommentarer
Postat av: Karro & Grabbarna

Nä fy fan att det är insidan som räknas..inte i detta fall... urk..

Ja gott som fasen var det med tandori..

Ficklampan var ju kalas bra idé..

Tack för i dag..

Kram

Postat av: Marias Kakburk

Vet inte riktigt om jag hade velat att den där hårbollen (ursäkta uttrycket) väntade hemma på mig, jösses:/

2008-10-17 @ 12:48:43
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: KusinVitamin

Vad du vill ha är en köksa och en kompis! Jag ser egentligen inte ett ord om pojkvän.



Kom an bara så ska jag spela av dig varenda krona du har!

2008-10-17 @ 19:34:55
Postat av: Marias Kakburk

Tack vännen:)!



Jag, knäpp? Det tror jag inte ;) Idag satt jag och moster och rensade svamp, i bakgrunden spelade Peter Jöback, hans julskiva hihi, kanske lite knäppt då men bara LITE ;)



:( Hälsa att lilltjejen kryar på sig!



Jag hade gärna kommit och hälsat på (och bakat i ditt kök!) men TYVÄRR blir det nog inget... :(



Kram på dig!!:)

2008-10-19 @ 20:58:08
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Madeleine

nämen fy bubblan!! heheh..

2009-01-23 @ 19:37:19
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback