Utmaning från Karro och Galt på skiva...


Fem saker i min frys: Hallon, wokgrönsaker, broccoli, matlådor och köttfärs
Fem saker i min väska: Skavsårsplåster, läkerol, plånbok, tandtråd och mobilen
Fem saker i min garderob: Strumpa, trosa, tröja, byxa och MODO-halsduk :)
Fem saker i min bil: Bensin, cd-skivor, påslakan, spade och parkeringspeng
Fem personer jag utmanar: Ingen, tycker sånt här är töntigt!

Men nu är det gjort Karro :) Trodde du inte va?

Nu till nåt mer viktigt. Nån som minns Galt? Sångaren i bandet har släppt soloskiva nu iaf. Kolla in Youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=GyiYXauChVA eller http://www.youtube.com/watch?v=KXj55Tucz9E

Bra....mycket bra....och en cool kille. Tack vare honom fick jag uppleva en riktig student-isk valborg i Uppsala :)

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Karro & Grabbarna

Du har en städad bil du gums.. Super skoj var det i går kväll... Kram på du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback