Migrän, PARTY och älskade ungen...

Halvt meningslös helg jag har haft. Somnade i soffan på fredagen före kl. 22! Vaknade 4. Kollade på UFC till kl. 6. Sen ner i säng och vaknade vid 9 med värsta migränen. Gjorde allt för att den skulle försvinna men icke. Skulle ju med jobbet till Timrå och sitta i logen och dricka alkohol, äta mat och kolla på hockey men det blev inte av alls. Kl. 20.22 tog jag sista värktabletten. Då började man känna att det fanns ett liv efter migränen igen. Var grymt partysugen. Hade ju sett fram emot helgen sedan i dec. Så in i duschen och på med partystassen. Skakade som ett asplöv. Kroppen är ju inte sig själv efter en dag med migrän. Men så fort jag kom ut och fick i mig en drink så var man på banan igen. HALLELUJA! Lägger in de få bilder Karro tog nedan. Tyvärr blev det ingen bild på pizza-killen så nästa gång får du va på tårna Karro :p

På söndagen kom älskade ungen och hälsade på. Underbara, söta, bästaste Elma. Då lekte livet igen :) Jag va inte ens speciellt bakis.

Just ja, jag har i helgen gett bort 14 (!) par jeans som jag inte längre använder. Gud så skönt det känns i garderoben. Nu ska jag gå igenom allt annat också å kasta sånt som jag inte använder.

Tjingeling!
Kram E

De 3 musketörerna!
  

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahahah du glömde räkna upp hur många drinkar du drack och vad dom kostade... hahha åsså ser du ut (mitten bilden)som om det bara är du och jag ute och resten har gått hem... :o) Ja nu dröjer det en tag till, men först kommer gudmors lilla skit :o)

Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback