Emma 30 år och gruppbild på brudarna...

Kompisar är bra att ha. Jag har många kompisar. Några av dom träffar jag inte så ofta tyvärr. Det blir liksom bara inte av. Men när vi väl ses så har vi förbannat kul och man känner att man alltid kommer att vara kompisar. Det gör liksom inget om man inte setts eller hörts på ett tag. Igår va en sån dag. En dag när vi sågs och tog några gruppbilder såklart. Har ett gäng såna från förr när vi umgicks i princip varje helg. Emma (minstingen av oss) har fyllt 30 och hade fest. Superkul med god mat och dryck. Men det roligaste var nog att få träffa alla igen. Så här kommer bilden. Ska scanna in en bild från förr nån dag och lägga upp här också.

Överst: Marie, jag, Emma och Malin
Underst: Sara och Amelie 




Tack för igår brudar. I love you! Nu väntar vi bara på inbjudningskortet från Sara till nästa tjejmiddag.

Åsså ska jag avsluta detta inlägg med en kommentar eller en slutsats kanske man kan kalla det...

Det behöver inte vara tomten, huvudsaken han kommer med paket så är jag nöjd!

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Karro, Cino & Alf

Jag vill oxå ha paket :o).... Ja ni ser ut att ha super skoj iaf. Tur att du gick ut den kvällen.. otur för mig :)

Kram

Postat av: Marre

Hallå

Det var bra bilder. Synd att jag inte kunde vara med hela kvällen.

Kram Marie

2008-09-02 @ 11:42:16
Postat av: Amlä

Snacka om att vi är snygga! Tack för en trevlig kväll! Kramar Amlä

2008-09-03 @ 21:10:15
Postat av: malin

Ååååå så vackert. Det ser ju precis ut som att vi är ca 17 år å påväg till Hassela, för att hångla å dricka ett gott glas turkisk...

2008-10-04 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback