Jag har Elma-abstinens!!!

Va fan ska man göra? Det är 9 dagar sen jag träffade henne å jag håller på att krevera! Å det är 9 dagar kvar tills jag får träffa henne igen. Det är 18 dagar det. Nästan 3 veckor. Fatta hur mycket som händer det lilla livet på 3 veckor. Hon kan ha fått en tand till, hon kanske har lärt sig säga mamma eller pappa eller det värsta scenariot...hon har glömt mig!!!
Vågar inte ens tänka på det....hua...

Annars fortlöper livet som vanligt. Jobbar för fullt, tränar för fullt och bloggar för fullt...haha...2 inlägg på så kort tid är mycket för mig det :)

Nu ska jag hoppa ner i badkaret och plaska i löddret. Tack Linda för den idén :)

Lägger in lite blandade bilder på stintan.

Tjingeling!
Kram E






Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Men fy fasen vad Elma gumman är charmig, hon är ju helt gudomligt söt.. förstår om du kommer att få abstinens.. :o)

Kram på du

Postat av: Lillaste bror..

Söt tjej!!

Lägg ut några aktuella bilder på dig själv också så Elma kommer ihåg hur du ser ut..

2008-08-29 @ 00:08:38
Postat av: Marias Kakburk

TACK snälla söta:)! Ork till bak har jag alltid, tur är det väl att man inte har något stort intresse av att äta bara, då hade de nog varit illa ;)



Hur är det med dig annars, bra hoppas jag?:)!



vilken söt liten tjej, jösses:) Lova att hälsa från mig till alla och hälsa ett STORT grattis och kram till de nygifta :)!



Kram Kram kära 3männing

2008-08-29 @ 20:03:14
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback