Snor, snor och åter snor...

Började få superont i halsen igår och visste då vad som komma skulle och mycket riktigt...idag har näsan runnit och runnit. Så är det alltid. Det börjar med grym halsonda och slutar i feber och snor. Jag har ändå jobbat. Man ska ju vara döende för att vara hemma typ.

Men det finns värre grejer än förkylning. Ska iväg å ta cellprov i morgon. Ååå va roligt...NOT. Men jag ska citera ett samtal mellan 2 blondiner nedan så ni får lite att le åt iaf. Skriver dock inga namn :)

Blondin 1 (som är singel): Ska ta cellprov snart ja....fy
Blondin 2 (som också är singel): Ja, 150 kronor och det är inte ens skönt.
Blondin 1 igen: Nä, men som singel får man vara nöjd med det lilla.
Blondin 1 och 2: HAHAHA....

Nä, nu ska jag snora ner mig i soffan och vänta på Lost.

Krya på mig!
Tjingeling!

Kram E


Kommentarer
Postat av: Karro & Cino

Hahahahahahahahahaahahahahahahaa ja undra vilka det var :) Nu fick jag ett till gott skratt..
Kram från oss

Postat av: Maria

Haha, kul :) ja tänk om det kunde vara lite bättre än vad det är, vem sjutton väljer att bli gynekolog?

Hoppas att du kryar på dig snart och att det slutar snora, ivärsta fall får du väl sätta i två plugg ;)

Kram vännen!

2008-02-29 @ 13:54:44
URL: http://mimmi84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback