Satan i gatan...

Jag blir så jävla grinig. Nu har man precis kommit igång med träningen efter sommaren och det börjar kännas bra och roligt igen. Man känner inte längre blodsmaken i munnen liksom...å vad händer??? Jo, man får ont i halsen! Å man bör ju inte träna med förkylning. Kan vara farligt sägs det. Törs helt enkelt inte. Om jag går idag så kanske det bara blir värre. Är nog bättre att vara hemma och vila så det kanske går över. Har varken tid eller lust att bli sjuk och sängliggande. Måste ju vara frisk den 27:de :) Då är det feeeeest! Kommer du???

Nu ska jag trösta mig själv med att nätshoppa nåt kul :)

Tjingeling!
Kram E


Kommentarer
Postat av: marre

ska du ha fest för mig. Det var väldigt snällttt.

krya på dig.

kram

2008-09-17 @ 22:00:09
Postat av: Karro & Grabbarna

Hemma och vila från träningen ja, men hur var det från jobbet då.... hmm jaja hoppas du mår bättre idag????

27:e är det partaj.. och lullig ska vi bli :o)

Kram på du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback