En massa blandat...

Hej hopp,

Har varit till Göteborg och hälsat på Helena. Det va nice. Träffade även pappas kusin och flickvän. Tågresan ner va inte fullt lika nice för det hade blåst ner träd över spåret och tåget före oss hade krockat med det och gått sönder så vi blev hyfsat försenade. Skulle ha varit framme kl. 23.17 men kom inte fram förrän 1.05.

I lördags var det dags för april månads tjejmiddag. Vi åt på Tandoori, gick sedan på Dublin och drack lite innan vi gick vidare till Avény där Ständut Blakk spelade. Synd att man va så mätt så man inte fick i sig nån sprit :) Men det va himlans kul ändå. Första bilden: Sofia och Linda. Andra bilden: Karro och jag.


Ikväll ska jag till Leif och spela spel. Det va ju evigheter sen man hade en spelkväll så det ser jag verkligen fram emot. Å nåt annat som jag längtat efter är ju att få kela med Myst, Riven och Dorian. För er som inte vet vilka det är så kan jag berätta att det är Leifs husdjur som jag bodde ihop med i 2 år när jag och Leif va sambos.


Åsså har mammas bäääbis kommit från vårkollot hos mormor & morfar.



Nä, nu ska jag deklarera innan det är dags att åka.

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Tack för i helgen gumman.... *Kram*

Postat av: Spiro

Oohh, vad den första kissen såg gosig ut! Nu längtar jag ju till mina små ullbollar!

2007-05-01 @ 02:39:27
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hmm, tänk att den "stolliga" hunden lever ännu...*skrattar glatt*
Hamnade på din blogg för att jag jobbar med Spiro och Karro, så länk till länk du vet. Med förtjusande hälsningar från din gamla granne på Åkergränd.

2007-11-27 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback