Helgen som gått

Fredag: En sväng på stan, köpte 3 kuddar till soffan och fick lift hem av lillebror med sambo som jag sprang på. Sen 4 timmars telefonkonferens med Hello och Karro (jag vet, tjejer och telefoner *S*)

Lördag: Upp vid 9. Tog täcket till soffan och kollade på skidåkningen. Kl. 16 kom Malin. Vi tog taxi ner till Tandoori vid 17 och åt gooo mat. Tog taxi hem och delade på 2 flaskor vin till melodifestivalen. Gick å sussade vid 2.

Söndag: Upp vid 9.30. Tog åter igen täcket till soffan och kollade på skidor. Gav Malin kaffe på säng. Vid 11.30 drog vi på oss täckbyxor,täckjacka och mössa och tog en promenad ner till fyndlagret. Sen tog vi bilen till Birsta så jag fick handla sågspån till Bäääbisen. Malin ville in på Ikanohuset och kolla på overall till Adrian så vi travade in med täckkläderna...inget jag rekomenderar. SUPERHETT! Sen vidare till Handelshuset och sen hem. Kollade på hockey. Seger till Sverige. Hurra! Dammsugit, diskat och nu är jag på väg till duschen för att sen hoppa i säng och läsa tills ögonen blöder.

Tjingeling!

/ E

Kommentarer
Postat av: Hello

Nice maj vife! Låter som om du haft en väldigt mysig helg =)
Kramen!!

2007-02-12 @ 00:10:34
Postat av: Anonym

Ååhhh, Tandoori är mitt favoritställe!! LÄTT den helt klart bästa maten in stan!! Attans va hungrig jag e.. Å jag som går på pulverdiet nu :/ E sjukt avis på dig iaf som varit där.. Buhuu..
See ya babe!

2007-02-12 @ 21:38:04
Postat av: Erika

Å håcken ä durå? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback