Schlager och bula i huvudet...

Jag, som driver med mina kompisar som är schlagerfantster, har fastnat för årets deltävlingar totalt! Har till och med röstat TVÅ gånger! Anledningen är att jag tycker att Kristian Luuk är coolaste snubben i tv. Bättre programledare kan dom ju inte få. Åsså har jag röstat som sagt. Måste ju på något vis försöka förhindra att Anna Book eller Tommy Nilsson vinner hela spektaklet. Har lagt min röst på The Ark förra helgen och på Sebastian denna. Diggar Sebastian skarpt. Å The Ark är ju aldrig dåliga så heja på dom.

Åsså över till bulan...det är ju söndag och traditionen för mig är ju att laga mat så jag har matlådor för hela veckan. Så också även denna söndag. Tappade dock lite okokt spagetti på golvet och böjde mig ner för att plocka upp det. På vägen upp slog jag skallen i skåpluckan. Gjorde så jävla ont så det svartnade för ögonen och jag trodde att jag skulle svimma. Men jag klarade mig och fick en stor fet bula istället. Tänk om jag hade slagit hål och svimmat och förblött??? Stackers, stackers mig *S*

Tjingeling!

Kram E

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Nämen gumman då...... En bula.. Men du du hade inte legat länge på golvet.. det hade inte lixsom gått så långt ju.. Karro hade ju ringt (som vanligt) NÄMEN har du röstat oxå... herregud du är ju till & med värre än mig ju :-)
Natti påre & Puss

Postat av: Linda

Se där ja! Visst är det underbart med melodifestival!!! Fast röstat har inte ens jag gjort... Men lite sjuka i huvuvdet är vi hemma hos oss, vi gissar vilka som ska gå vidare, och sätter poäng på det - jag leder stort!!!

2007-02-19 @ 11:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback