Äntligen fredag!!!

Så har ännu en arbetsvecka gått. Snacka om att tiden går fort. Man hinner knappt vakna på måndag morgon så är det fredag eftermiddag. Å tur är väl det. Fast helgerna går ju åxå lika fort å det är ju inte fullt lika bra.

Har nästan nyss kommit från träningen så snart ska jag slänga mig i badkaret. Sen ska jag slänga mig i soffan och bara slappa. Funderar på om jag ska öppna en flaska vin och hinka lite rötjut :) Risken i så fall är väl att jag inte orkar upp i morrn och spela badminton. Men va faaan, man kan ju inte va ordentlig jämt heller *S*

Tjingeling!

/ Erika

Kommentarer
Postat av: Linda

Drick, drick, drick!!! Det är nyttingt - och så blir man ju glad också! Som Christer så fint en gång sa: -"I morgon är en annan dag" Så sant!!!

Postat av: Erika

Mmm, tycker du ja. Men det är ju jag som har ont i huvet i morrn :) Jag stog över, tar det i morrn istället kanske. Blev så trötter efter badet.

2007-01-19 @ 23:17:09
Postat av: Hello

drick inge vin. eller sprit. eller öl. speciellt inte den billiga på afterworken. ok, nu vet du hur JAG mår. hur mår du?

2007-01-20 @ 01:51:47
Postat av: Erika

Haha, stackars Hello. Men jag varnade dig juh. Jag sa ju att det va giftigt och att du skulle spotta ut. Du ska lyssna på mig som är äldre och mer vis *S*

2007-01-20 @ 10:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback