HAHA...

Blidde så trött efter träning och middag så jag va tvungen att ta en tupplur vid 18-tiden ikväll. Vaknade 45 minuter senare av att telefonen ringde. Det va en telefonförsäljare från tidningen Hälge. En kille som lät som 22 typ. Nedan följer vårt samtal med början när jag svarar.

- Erika (sömndrucket)
- Ja, hej jag ringer från tidningen Hälge. Jag antar att det är Erika som har prenumererat på tidningen?
- Ja, det har jag gjort.
- Har du mamma eller pappa hemma?
- Ha, ha...jag är 30 år och bor ensam så vill du prata med dom så måste du ringa ett annat nummer.
- Eh, eh...jaha....okej...oj förlåt...
- Det är lugnt.
- Vill du ha 6 nummer av tidningen utan krav på fortsatt prenumeration (säger han i en rasande fart)
- Nej, det vill jag inte för jag vill ha en tidning med Hälge och inte en jävla tidning med Hälge och 25 andra serier.
- Jaha, okej då...hej då
- Hej då

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Hahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ja det är inte lätt.. den missen gör väll inte han om... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback