Inget speciellt...lite uppdatering bara.

Lördagens middag på Coppers va kanon. Bra mat, super servitör och trevligt sällskap.

Blidde ingen badminton i lördags eftersom Amelie inte va kry. Men jag va å tränade på söndagen så det gjorde ju inget.
Annars har inte mycket hänt i veckan. Har tränat och ätit gröt :) Å kollat på P3 Guld galan såklart. Christian är ju sååå söt. Hörde låten på radion i morse också så då borde den ju finnas på singel hoppas jag.

Idag är det torsdag. Jag ska för första gången gå på stations passet. Kl. 20.00 - 21.30. Snacka om att jag kommer att va trött i morrn. Jag som brukar sova kl. 22. Nu kommer man ju hem strax innan 22 å då ska man duscha och ge bäbisen mat och varva ner innan man somnar. Kan ju ta sin lilla tid det. Men, men....jag gör det ju för att inte behöva gå i morrn. Är ju så skönt å bara få komma hem på fredagarna och slänga sig i soffan.

Kom på att jag måste lägga in lite bilder på min bäbis. Han heter Katten och har långa öron och har en gudmor som heter Karro :)

Nu ska jag jobba vidare...

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Hej gumman..... ja jag håller med att du måste lägga in lite bilder på bäbisen =) Du är så duktig som tränar & tränar... Vi hörs väll i kväll då =) Toodeloo & Kram

Postat av: Hello

Skojar du att han va söt!! Nu vill man ju bara ha hans nya musik direkt, hoppas den är lika bra som den förra..

2007-01-25 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback