Men va faaaan...

...man trodde ju inte att det kunde bli värre efter morgonens inlägg...men jo då, vi har kurs på jobbet ikväll. Inte för att kursen i sig är värre men att jag hade glömt det och hade andra planer vilket jag nu måste ställa in och jag kan inte meddela personen i fråga att jag är upptagen då jag inte har något nummer att nå personen på.

Nåja, jag får väl förklara senare.

Karro: jag kommer inte att ringa och diska innan kl. 20 ikväll. Bara så du vet liksom...så du inte blir orolig *S* 

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Ojdå... vem är den personen då?
hahahahahaa nä okej då... annars så finns jag på jobbet hela kvällen.. *hihi* Vilken tid ska vi käka på lördag då? Kram!

Postat av: Erika

Jag hade ju tänkt träna med Anna och det sista hon sa igår va...syns imorrn då. Men jag kan ju inte nu och jag har inte hennes nummer heller som sagt.

Vet inte vilken tid...vad tycker du? Jag ska ju spela badminton åxå, men det är ju på dan det så vi kan ju kanske äta vid 18-tiden eller?

2007-01-18 @ 16:18:44
Postat av: Linda

Tjena bruden!!!
Jag fixade det!!! Återkommer till dig i morgon om lördag - men tror att det kan gå!!

2007-01-18 @ 20:43:11
URL: http://mollyjonsson.blogg.se
Postat av: Hello

För ni ska sådär ha en mysig middag och jag har jättelångt dit och det är sådär synd,igt.. va fin rosa blogg du har maj vajf very stylish and all!
ha så kult imorn då kramen på er
Hello

2007-01-19 @ 12:16:16
Postat av: Erika

Mmm, dumma du som åker så långt. Vill ju att du ska va med juh! Kom hem!!!

Kram E

2007-01-19 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback