Arbetsskada (?), dumma Ikea och hockey...

Vad räknas som arbetsskada? Jag har börjat slå nollan innan jag ringer när jag är hemma, var på väg att svara Xlent Erika häromdan när en kompis ringde och nu ikväll skulle jag dricka te och tog fram glas, fyllde tesilen med lös-te och vände mig om för att ta vatten ur automaten...så som man gör på jobbet...ARRRRGH!!! Kan man få skadestånd av nån för sånt....det är ju arbetsrelaterat :)

Var med Amelie på Ikea idag. Skulle köpa databordet jag varit ute efter länge som aldrig har funnits och jag har ringt och mailat och frågat när det ska komma in och om de har tagit bort det ur sortimenten men näää då, det är bara slut och kommer att komma in senare har jag fått till svar. Så idag frågade jag en kille som kollade på datorn och svarade: Jo, det står A som i avvecklat här! ARRRRGH!!! Köpte i alla fall en lampa med blå glödlampa till. Tänkte köpa röd men jag vet ju vad jag får för kommentar då av en viss människa...så det blev en blå..

Modo - Timrå 2 - 2 i matcher. Man får ju bara hoppas att Modo vinner i morrn och på fredag så kvarten blir slut nån gång. Skulle de åka ur nu så kommer det en mycket värre ARRRRGH...än de ovanför nästa gång vill jag lova...

Nu ska jag dricka mitt te, som jag har kokat vatten till :)

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Hahahahah jasså du är oxå arbetskadad.... Samma här.. Skulle vi ha den dära blododlings kvällen????? Hoppas att du mår bra då... det va ju sååååå längesedan ju *kram*

Postat av: Hello

rött e väll fint

2007-03-14 @ 00:39:26
Postat av: Linda

Rött!!! Porrigt!!! Det skulle du tagit!!!

2007-03-16 @ 09:27:21
Postat av: Nina

Heeej!

Du har blivit utmanad!
Kika min blogg för mer information.

Tjing tjing.

2007-03-17 @ 15:55:15
URL: http://lippan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback