Jag har varit till Birsta...

För nu kan jag åka dit när jag vill. Inte för att jag brukar vilja åka dit men när man inte kan så blir man ju sugen, så nu när jag har bil kommer mitt begär inte att vara lika stort längre. Jag har i alla fall fått köpa det jag skulle köpa. Det jag inte kan leva utan...kolsyretuben till soda streamern...Får jag inte i mig bubbelvatten varje dag så kan jag knappt leva.

Lägger in två bilder på lillmonstret som avslut på detta inlägg. Är han inte söt så säg :)

  

Tjingeling!
Kram E


Kommentarer
Postat av: maria

Hej gumman!! Han är väldigt gullig, kommer säkert krossa många hjärtan :) Sicken fin bil du skaffat då, de kallar jag shopping me stort S... haha!!! Men va sjutton ibland ska man slå på stort så varför inte köpa en bil?? och tänk va mycke du kan göra nu och va lättare du kan ta dig dit du vill tex för att shoppa lite mer.. :)Hoppas verkligen vi kan ses snart, saknar dig och alla andra massa!! Hoppas allt är bra!! Kram/M

Postat av: Carolliine

Bäbis magen är så söt ju.... plutt ninen då =)

2007-05-18 @ 10:54:51
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Hello

nice rabbit and car =)

2007-05-21 @ 18:29:02
Postat av: Spiro

Vart köper du din kolsyretub då? Handlar min på gamla s-valls järn..

2007-05-21 @ 22:07:45
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Erika

Köpte min på Onoff. Men va bra att det finns i stan också.

2007-05-22 @ 12:20:49
URL: http://orika.blogg.se
Postat av: EMiL

MORBRORS !!!!!!

2007-10-01 @ 16:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback