Älskar Eskobar...

Sitter och surar och lyssnar på Eskobar med As the world turns. Skön sång, mysig sång, BRA sång...man kan inte sura så mycket när man sitter och nynnar med :)

Men anledningen till att jag surar är för att ryggen är paj igen. Inte lika illa som sist men det va nära. Dammsög i söndags när det small till. Nu går jag på 8 knarktabletter om dan. Känns redan mycket bättre än i söndags men jag kan ju inte träna!!! Va dock och simmade idag med H. Det kändes bra så man får väl simma till man får simhud mellan tårna :) I morgon ska jag spela badminton var det tänkt. Vi har hyrt hall på jobbet och jag tänker fanken i mig gå dit å tjurspela. Kruxet kommer förmodligen att bli att om jag missar (jag skriver om, för jag missar ju aldrig) så kan jag inte ta upp bollen. Tur att jag har 3 kollegor med mig :)

I brist på träning så gick jag och Karro runt Sidsjön igår och i söndags. Med oss hade vi naturligtvis hennes kelgrisar (ska sno en bild från hennes blogg och lägga upp här). Lillgrisen gick och retade Cino halva vägen...sa att han nosade så mycket för att han hade fått upp spår på en tjej. Åsså gick han och samlade pinnar i dikena, nåt som Cino tyckte va barnsligt :)

I söndags var jag även barnvakt åt Elma medans henne föräldrar gjorde Birsta. Gick ju hur bra som helst förutom att jag inte kunde lyfta henne som jag ville. Karro kom och höll oss sällskap...det va uppskattat av en anledningen jag inte kan skriva här *S*

I lördags var jag en sväng på stan med L & A. Blev inte mycket shopping men det va ju kul att komma ut och se lite folk samt att träffa dom såklart.

I fredags blev jag hembjuden till Karro på middag. Å hur gott va inte det då? Massor! Tack för mat Karro och tack för trevligt sällskap till brudarna som var med. Nästa gång dricker vi alla vin tycker jag...Så S...se till att föda snart :)

Ja, det va mina senaste dagar i omvänd ordning det.
Vad har ni gjort :)

Tjingeling!
Kram E

   

Här är bilder på Karros hundar. Den bruna är Alf och den svarta är Cino. Jag diggar den sista bilden skarpt...ser verkligen ut som om Cino försöker berätta för honom om livet typ...
Det är Karro som fotograferat dom och det är hennes bilder så fan ta er om ni snor dom....(som jag gjort)
Karro: Hoppas att det inte gjorde nåt :)


Kommentarer
Postat av: Niniloris

Oj, de va ingen dålig prommis lillen fick sig då. Kom så väl ihåg när struvan va liten.. Eller ja, upp tills han var året! Var ju SÅ viktigt att inte överanstränga. De enda vi fick göra var att gå ut å kissa/bajsa typ.. Tråååkigt, tyckte vi.

När blir nästa fest? :)

Postat av: Erika

Ja, men hallååå....vi gick ju såklart inte runt hela sjön! Det hade ju inte lillkillen orkat ens :)

Ingen fest planerad. Har du?

/E

2008-04-16 @ 08:59:19
URL: http://orika.blogg.se
Postat av: Karro, Cino & Alf

Stumpen..... ja nu har vi träffad nästan varje dag... åsså nu på söndag oxå... :)

Jo Nina.. så klart vi inte går så långt..

Kram

2008-04-17 @ 23:09:41
URL: http://carolliine.blogg.se
Postat av: Maria

Ja jag älskar verkligen den här årstiden, den här veckan har varit otroligt härlig, rena sommaren:)

Din kväll låter inte helt fel, har aldrig spelat buzz (men hinkat vin är jag väl känd med;) men har hört att det är riktigt kul! Hoppas kvällen blir härlig och morgondagen bakisfri:)

Klart jag hälsar alla, hoppas du gör det samma!

Kram vännen!

2008-04-26 @ 19:18:04
URL: http://mimmi84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback