Slut på semestern...

Fy, fy, fy....jag vill va mer ledig. Eller jag kan tänka mig att jobba bara jag slipper börja 8. Man borde alltid få flexa och börja vid typ 10...åsså kan man få sluta vid 15...med full betalning. Det var iaf kul att träffa sina arbetskamrater igen. Har jobbat i 2 dar nu och det har gått bra. Stort tack till H som skött mina arbetsuppgifter medans jag latat mig i skogen. Bäääbisen har såklart också varit på sommarkollo. När vi var i K och han fick vara ute så hade han sin egna lilla bodyguard. Sigge fick inte komma i närheten av buren för då spöade Oskar honom.

 

Har inte gjort så mycket i sommar mer än att just latat mig, sprungit efter Elma, solat, badat och fiskat. Spelat lite badminton har jag också. Brorsan spöade mig ett par gånger men jag tror att det va jag som vann mest...eller hur lilla snoris :p

Karro, Cino och Alf var upp och hälsade på. De hade en liten minisemester i byn och det va ju alldeles underbart :) Förutom lite små missöden då...Karro kastade bort 2 drag för mig (vi fick dock tillbaka dom), Cino sprang omkull en kopp nykokt kaffe så han brände tassen och Alf hoppade från bryggan rakt ner i plurret så jag fick livrädda upp honom. Tur han va liten :) Bilderna nedan är Karros...

 

Hon knäppte så fina kort på Bromsen så jag måste bara lägga upp ett sånt också. Han är ju så vacker!



Adrian fyllde år under semestern så han fick paket. Lägger in en bild på honom nedan med sin wake-board.



Vi var i K och Elmas gudmor Karima kom och hälsade på. Då passade vi på att bada i tunnan. Det va super nice...Brorsan hade fixat och trixat hela dan så det blev en riktig party-kväll :)



Åsså sommarens höjdpunkt såklart....Emils och Miahs bröllop!!! De var så fina och båda sa ja :) Man blir så stolt...tänk att jag har lyckats tukta båda mina bröder så bra att svägerskorna tycker om dom...

 

Lägger upp lite fler bilder här under. Dock inte så mycket text men jag kan berätta att korten på Elma med mat över halva sig är i följande ordning. 1) Jordgubbar 2) Oliver 3) Filmjölk och 4) Kokosboll....så ni vet liksom :)

  
 
 
 
 

Det va lite om min semester det. Nu ska jag gå och diska.
Ha det bra och förvänta er inte ett nytt inlägg förrän om nån månad eller så :)

Tjingeling!
Kram E

ps. Varför i helvete ska det ta sån tiiiid att ladda upp en bild? Man blir ju galen! ds.

Kommentarer
Postat av: Karro & Grabbarna

Men en uppdatering... med en massa bilder.. :)

Vilken helt underbar bild på dig och Elma, åsså fick mina grabbar vara med oxå.. Söt du. Ja våran lilla mini semester kommer jag leva länge på..

Puss & Kram på du.

Postat av: Linda

Hallå där!!!

Jag skulle heller inte ha nåt emot att vara ledig ett par veckor till!!!

Du har hunnit med mycket i sommar verkar det som! Snart dags för en fika eller nåt igen!?

Massor av kramar!!!

2008-08-23 @ 07:32:12
URL: http://mollyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback