Kanske ska döpa om bloggen till Elma...

Känns ju som att det enda jag bloggar om är henne så det kanske vore lämpligt :)

Men bara för att bryta trenden så ska jag blogga om nåt annat nu.

Sport: Handbolls-EM är i full gång. Matchen mellan Sverige och Tyskland startar snart så den ska jag kolla på såklart. Men det är ju hockey också så jag måste ha webradion på samtidigt så man får höra hur det går för Modo idag. Apropå hockey så ska jag och Nina iväg till Örnsköldsvik i början på feb. för att se matchen mellan Modo och HV71. Känns ju kul att få se en match med nån som håller på samma lag som jag. Annars brukar man ju åka till Timrå och kolla på derbyn med Timrå-fantaster. Ska förresten till Timrå i mitten på feb. också och kolla. Annars i sportväg så är det ju vinterstudion varje helg så mycket skidor blir det på helgerna :) Roooligt med sport!
Det enda som inte är roligt är att jag inte har kommit igång med min träning. Benet känns ok men foten och ryggen är inte riktigt 100 än så jag kämpar på med cyklingen.

Jobb: Stabilt! Har jobbat ikapp mig nu så det känns bra. Vi ska till Åre på konferensresa i mars. Längtar verkligen dit. Ska bli superkul. Synd att jag inte åker slalom själv bara. Eller det kanske är lika bra det så jag inte bryter benen av mig :)

Kompisar: Jaa, vad ska man säga....NÄR SKA VI HA NÄSTA TJEJMIDDAG??? :)

Pengar: Lön i morgon men aldrig får man va rik...räkningarna ska betalas och dessutom är det vägskatt den här gången. Men jag klarar mig bra ändå så jag ska inte klaga...men om min chef (mot förmodan) skulle läsa detta så ser jag fram emot lönesamtalet för jag är värd så mycket mer *S*

Tomten: Lyser med sin frånvaro igen så här efter påhälsning hemma under jul och nyår. Hoppas på ett återbesök i påsk kanske?

Bäbisen: Mår bara bra och äter blomkål som aldrig förr.

Nä, nu börjar handbollen. Vi hörs!

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Karro & sina 4 tassar..

Nämen se här då... en uppdatering, duktig stumpen =)
Hahahaa va då räknar inte våra telefonsamtal då? *hihi*
Jag stor skurar HELA badrummet ja.. till och med väggarna..
Hörs väll sen då.

Postat av: nina

Men vad händer.. Gick ju S.K.I.T med all sport idag. Loosade handbollen, bajs-Timrå vann mot Mora (no shit..hehe) å Modo förlorade! Vart -piiiiiiip- är världen på väg?! :o

Nåja,
kanske Nina kan få följa med på Timrå-Modo i feb? Skulle va kul dä :) 2 matcher på en månad. Grymt! :)

Nä, nu ska jag ut med min lill-bäääs å sedan vid 23-tiden knalla ner å möta min andra bäääs på Dallan. Fullt upp, hockeyprupp.

TJING!

2008-01-24 @ 21:28:00
URL: http://lippan.bloggagratis.se
Postat av: Marre

Hej kompis!
Det är så himla roligt att läsa det du skriver.
Tänker på alla de roliga brev som du och malla skrev när ni bodde i stan. De är bra, men barnförbjudna. Vi kanske kan ha en liten tjejmiddag i påsk? En väldigt lugn.

hej då

2008-01-27 @ 00:03:57
Postat av: Erika

Marre: Just ja, dom breven hade jag glömt. Kanske ska ta med dom så vi får läsa dom. Minns inget alls av det vi skrev :) Självklart tycker jag att vi bör ha en tjejmiddag då. Det måste vi planera in med de andra... Kram E

2008-01-27 @ 10:51:48
URL: http://orika.blogg.se
Postat av: Hello

Hello hello..
Vilken kul uppdatering. Jag tycker också din chef ska börja läsa din blogg.

Vi ses i påsk!
krams

2008-02-02 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback