Sommar, sommar, sommar...

Jag längtar så ini norden efter sommaren. Värme, sol, fiske, ljus och grönska. Varför ska det vara vinter?

Det enda som är bra med vintertid är hockeyn och i morgon smäller det igen. Jag ska ner på stan med Nina och kolla på Modos match. Man hoppas ju på en repris från förra säsongen med SM-GULD :)

Annars händer inte mycket nu. Benet och nerven läker men jag får inte börja träna ännu. Trist! Jag kan dock cykla, men hallååå liksom...hur kul är det då efter att har cyklat på den där jäkla cykeln varje dag i ett år typ??? Nåja, får nog ta mig i kragen och hoppa upp. (Haha, kom just på en rolig intern grej som bara mina närmsta kommer att kunna relatera till...men när man väl kommit upp på cykeln så kommer man ju ihåg hur man gör *S*)

Ska väl ta tag i mitt liv nu då....men jag ska bara fixa kaffe först....jag och Alfons Åberg..."jag ska bara"... :)

Lägger upp lite bilder på sommaren också...

Tjingeling!
Kram E

          



 


Kommentarer
Postat av: Karro

Tjohoo men se där håller med dig ja.... Vill oxå ha sommar nu.. Underbara bilder, förutom det 8:e kortet (där skyller jag på spriten)
Nu ska jag i vär & städa med syrran igen..
Kram Kram

Postat av: Maria

Jag älskar, jag ska bara, vi är nog släkt hörredu ;)Skulle ha städat min garderob för x antal dagar sen men jag ska bara.. :) Hoppas i alla fall att de blir bra snart med benet! Nja jag skulle nog vilja ha lite vinter innan sommaren, här har de regnat sen i somras :/ Lite snö som låg några dagar men de va nog bara de. Men lite värme och sol skulle ju inte sitta helt fel.

Ha det så bra! (fortsätt att uppdatera)

Kram!

2008-01-15 @ 18:39:50
URL: http://mimmi84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback