Mamma 60, Elma 1 och Daddy Cool...

Shit va längesen det va sen sist igen nu då :) Men nu är det dags för en uppdatering.

Mamma har fyllt 60. Hade kalajs hemma i ett megastort partytält. Pappa skjutsade runt de som ville på motorcykeln.

 

Självklart var världens bästaste svägerskor med och mina älskade småbröder såklart.

 

Åsså har vi ju djuren på gården. Bromsen längtade mest ner till sjön och lite lugn och ro medans Sigge vilade sig i form genom att tjusas med en mus. Bäääbisen åt mest gräs vilket han alltid brukar göra när han är på sommarkollo hos mormor & morfar. Dessutom ville han inte vara med på bild just då för han hade en bad hairday så jag lägger in en gammal bild på honom istället.

  

Så...det va väl hela den närmsta familjen det...eller har jag glömt nån?? Jaaaaa...den bästa av dom alla...ELMA!

  

Ja, det va mammas helg det. Helgen efter fyllde ju lilltjejen hela 1 år! Jag och kusin vitamin med sonen åkte upp och firade. Hon hade fått en pool men verkade va mer intresserad av badbollen som Albin lekte med.

  

Å helgen efter det så hade vi sommarfest med jobbet. Det va kul. Har 161 bilder från den men med hänsyn till mina kollegors integritet så nöjer jag mig med att bara publicera mitt egna...öh...framfall :)



Sen va det då dags för lite Elma igen för på söndagen va jag barnvakt.

 

Sen dess har det inte hänt så mycket. Midsommarafton var jag i stugan hos min faster och käkade samt gick tipsslinga. Vann minsann 2 muggar och en väska. Hade bara ett fel...klok som en bok är man :)
På midsommardagen käkade jag och Karro en riktig sommarmiddag på Big Boy...hua...efter det åkte vi hem till byn och sa hej till dom på förfesten innan vagnen gick. Sen åkte vi hem till mor & far och släppte ut hundarna på grönbete samt drack lite java. Hade ingen kamera med mig så vill ni se bilder på det så får ni kolla på Karros blogg. Länk finns nere till höger.

Nu går man bara och längtar till semestern. Har 3 veckor kvar att jobba innan man får andas i hela 4 veckor. Är tungt på jobbet nu igen. Men man får väl härda....

Nu är det Spain mot Russia som pockar på uppmärksamheten så...på återseende....

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Karro, Cino & Alf

Å vilkan mys pys bilder... cool farsa du har gumman :O) hahaha ja åsså lilla Elma, hur söt kan man bli då..Kissen får vi ju inte heller glömma..

Kram K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback