Jag har sugit av en jordnöt...

Japp, snuskigt va? Men det är sant. Mitt monster tycker ju om salta nötter och igår blev mitt saltbegär så stort att jag sög av nöten och spottade sen ut den. Så i helgen har jag syndat. Förlåt mig för mina synder :)

Idag har jag spelat badminton med A. Kul, men fasen va tungt det var. Kroppen orkar inte så mycket på denna diet. Åkte sen hem och käkade lunchsoppan. Lade mig i soffan och läste lite. Höll på att somna så jag spratt upp som en fjäder och gav mig ut på en powerwalk. Skönt väder! Jag har inget mot vintern om det kunde vara sånt här väder jämt. Lagomt kallt och ingen grishalka.

På lördag blir det nog utgång. Nykter! Hur ska det gå? Men jag har bara sagt kanske till Karro. Kan ju hända att jag inte orkar eller att jag inte kan ha några kläder. Kan ju vara så att jag är såååå undernärd så byxorna ramlar av mig. Men då lovade Karro att jag skulle få låna hennes stuprörsjeans. Så det borde ordna sig :)

Nu är det handboll. Heja Sverige!

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha du är sjuk du... men tydligen så ger all detta soppande resultat :) Jag lägger fram kläder till dig tills på lördag..

Kram

2009-01-19 @ 20:24:34
Postat av: Sofie

Gå ut nykter?? Är du inte klok? Fniss! Nä då ligger jag hellre och glor på tv:n hemma, haha!



Ha det!



/Sofie

Postat av: Therese

Hej va kul att du bloggar.

Höll på skratta på mig över jordnöten, du är inte klok du haha

Här hamnar jag säkerligen fler gånger.

kram på du!

2009-01-21 @ 19:01:59
URL: http://preffen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback