Tillbaka till verkligheten...

Så är julen slut och ett nytt år har inletts. Undra vad som kommer att hända 2009? Ska i alla fall gå ut på krogen mera. Det blir mitt nyårslöfte :) Ska till Schweiz i mars så mycket vet jag. Eventuellt till Åre också. Jag bävar för att flyga. Hate it! Men jag hoppas att jag får hålla i H:s lillfinger igen så ska det nog gå bra :)

Jag har varit ledig från jobbet sedan 19 december men i morgon är man tillbka till verkligheten igen. Ska bli ganska skönt faktiskt. Men jag vet att jag kommer att va gråtfärdig i morgon när klockan ringer. Tycker inte om att kliva upp tidigt.

Julen och ledigheten har i alla fall varit underbar. Behövde verkligen denna ledighet känner jag. Har spenderat den mesta tiden hemma i skogen hos Elma. Hon är bäst! Fast på juldagen var jag ju tillbaka i stan för att gå på krogen. Hade superkul. Mycket folk och många drinkar. Har även varit till L en sväng och spelat spel med S, C och G. Inte så ofta man träffar dom så det va nice. Å jag älskar ju spel. Nyårsafton spenderades hos Karro. Osminkad i mysbyxor. Var helt knäckt så jag orkade inte med annat. Karro hade jobbat och skulle jobba på nyårsdan så det blev en lugn och skön kväll. Vi lagade middag, såg film och sedan vid 22-tiden så började ju UFC. Jag och Karro är ju såld på det så vi tittade intresserat. Haha, vi är knäppa!

Har även varit till min andra bror med fru. De har ju köpt hus så man måste ju inspektera. Det va superfint. Nu väntar jag bara på en inbjudan till tv-spelskväll med drinkar så jag får spöa skiten ur er :)

Lägger in lite bilder också så klart.

  
       
 


  
  

Nu ska jag laga käk så jag har matlådor i veckan.

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Karro

Hur söt och chrmig kan Elma man bli... Gó fis ungen, ja detta år ska bli ett party år...

Kram

Postat av: Nina

Å va roligt med bilder! :)

Å impad över din hårlängd må jag säga. Hur långt är det inte utan lockar då? :)

Själv e jag sugen att kapa mitt.. Kortkort på ena sidan å så behålla långluggen å lite llängd på andra. Undra om jag nån gång kommer våga?



Kjam kjam

2009-01-07 @ 12:46:37
URL: http://lippan.blogspot.com
Postat av: Marie E

Hej på dig!

Vad du har gjort mycket roligt. Är ledig till den 12 sedan börjar det roliga.

Var på hocky i måndags, spännande.

Men TIMRÅ var BÄST.

Kram Marie

2009-01-07 @ 22:49:56
Postat av: Emma

Hej på dig Stumpen!

Nu har jag äntligen hittat hit, så nu har jag ännu en blogg att följa. Här tittar vi oxå på UFC, det är ju så jädrans bra.

Kram på dig!

2009-01-13 @ 12:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback