Igår...

Var jag först och spådde mig i kaffesump. Coolt.

Jag hade nyss gjort slut med en kille som inte var bra för mig och som jag hade varit tillsammans med alldeles för länge, sa hon. NÄHA, sa jag.
Jag hade mått jättedåligt men nu började jag repa mig, sa hon. NÄHÄ, sa jag.
Det var hela tiden bara han, han, han för honom, sa hon. NÄHÄ, sa jag.

Åsså sa hon att jag tyckte om vatten och blev lugn och harmonisk när jag befann mig vid vatten. Mmm, sa jag och längtade till fisketurerna jag ska ha på semestern.
Jag var lik vatten också sa hon. När jag var glad och på bra humör var jag som vatten som krusade sig på ytan. Men när jag va grinig så blev jag svart som vattnet. Å då ville jag vara ensam och stänga in mig.

Åsså sa hon att jag skulle hitta ny pojkvän inom 3 år vare sig jag ville det eller inte. Nu vill du inte han nån sa hon men du ändrar dig. Hemska tanke, tänkte jag. Jag vill ju va singel ja :)

Åsså sa hon en massa mer som jag inte orkar skriva om nu.

Sen åkte jag tillbaka till jobbet. Då skulle de ha blindtest på mig. Jag sa till en kollega för ett tag sen att jag inte tyckte om gula godisar. Å då sa han att de smakar ju samma. Nope, sa jag. Så nu skulle jag få bevisa att jag minsann kände skillnad. De knöt en gammal halsduk runt ögonen på mig åsså fick jag en och en att tugga på. Jag hade ju inte alla rätt men jag tycker att resultatet blev väl godkänt. Vilket också min kollega tyckte. Så där fick dom :)

Idag är det fredag och jag sitter på jobbet och dricker vin :) Nice, har semester om en timme. 4 HÄRLIGA VECKOR!!!

Tjingeling!

Kram E

Kommentarer
Postat av: Spiro

Hoppas du får en bra semester! Dags för tjejmiddag igen snart tycker jag nog.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback