Midsommarhelgen i bilder...

Hälsade på Elma såklart. Stackarn har så ont i magen och mamma och pappa får knappt sova. Men hon är söt ändå :)
 



Hälsade på gudsonen också. Första bilden är Adrian med mamma. Andra bilden är Adrian och Blixten-maskin-tröjan. Så hääär cool är han (håller upp tio fingrar) *S*




Åssa va det ju fest åxå ja. Spelade volleyboll och offrade mig för laget.


Jag, brorsan och svägerskan min


Åsså vagn ner på Viskansparken såklart


Å sist men inte minst....Mr Bromsen...

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Å vad söt hon är Elma.. Mysigt du verkar ha haft.. mee jag har ju glömt och sagt Glad/Trevlig Midsommar ju.. :-) Natti & Kram

Postat av: Amlä

Snacka om sötnos till jänta!
Adrian är väldigt cool i sin fina tröja oxå!
Förstår att du är stolt faster å gudmor.Kram A

2007-07-02 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback