Dags för en uppdatering va...

Vet inte vad jag ska skriva men jag uppdaterar ändå. Lägger in lite bilder från långfredagen hemifrån. Åsså Elma såklart :) Sötaste ungen i världen. Å tand har hon fått åxå. Hon blir exakt 10 månader idag.

Bilen har varit trasig igen. Ljuddämparen höll på att lossna. Jävla rost! Brorsan fck den stora äran att laga :) Men det gick ändå 1100:- till reservdelar.

På jobbet har det lugnat ner sig lite. Skönt det så man slipper magsår. Hade vinlotteridragning i fredags och för första gången så vann jag! En hel box plus en flaska. Flaskan gick åt direkt. Vi va ju tvugna att provsmaka :)

Våren börjar närma sig. Men jag ger mig fan på att det kommer att komma en snöstorm till innan man kan börja njuta på allvar. Längtar tills man kan åka ut i båten och fiska. Underbart!
Satt på balkongen och njöt av solen igår och det ser ut som om man ska kunna göra det idag också. Fast det hinner ju ändra sig innan solen kommer till min balkong förstås.....jaa, jag vet...jag är pessimist...då slipper man bli besviken :) Men om solen håller sig framme tills den har gått runt husknuten så ska jag spendera några timmar på balkongen å bara sitta och lapa sol och ljus.

Nu måste jag fixa frukost och lillgrisen min måste få nya fräscha grönsaker.

Vi hörs!
Tjingeling!

Kram E

  
  

Kommentarer
Postat av: Karro & Grabbarna

Hahaahahaa fy sjutton vilken charmig tös, hon är ju för söt lila Elma..
Kram från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback