Fan, vad jag är dum...Fan, vad jag är smart...

Fan, vad jag är dum...

Satt i soffan på jobbet igår med en kollega och pratade träning. Sa då att jag skulle vilja simma men jag visar mig inte offentligt i badkläder...
Samma här sa hon.
Vi  kankse kan gå tidigt på morgonen kom vi fram till.
Ja, kanske det sa vi...
Paus på några sekunder....
Ja, men då gör vi det sa hon.
Öh, okej sa jag...

Sagt och gjort, jag ställde väckarklockan på 5.45. Klev upp...tänkte...varför i helvete kom jag på denna idiotiska idé!?

Men utanför simhallen stog jag 6.45 som planerat. Å i bassängen hamnade jag. Mest pensionärer var det. 30 minuter och 32 längder senare klev vi ur pölen. Å fasen va stolt jag är. Jag menar, jag som är så morgontrött och morgonsur...men det va ju hur nice som helst...så nu har vi en stående bokning på torsdagarna kl. 6.45.

Fan, vad jag är smart... :)

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: marre

Fan, vad du är duktig.
Bra jobbat.
Själv badar jag på tisdag och torsdag. Tisdag med Emil å torsdag med Ebba.Det är min träning just nu. Plus några km med barnvagnen.
Höres
Kram Marre

2008-04-10 @ 22:09:08
Postat av: Karro & Grabbarna

Imponerande och duktig du... Och smått en smula galen ;o)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback