I love mitt lilla lilltryne...

I helgen har jag varit barnvakt åt Elma...oh nooo, tänker ni då...nu kommer ännu ett inlägg om världens sötaste lilla tjej. Men icke...så fel ni har...detta inlägg ska ägnas åt världens andra sötaste tjej. Mitt lilla lilltryne Karro. Hon har nämligen varit Bäääbis-vakt åt mig. Hon är så snäll och ser efter honom ibland när jag ska ut å ränna. Det är aldrig nå problem med att lämna han där. Jag vet att han blir omhändertagen på allra bästa sätt. Han får springa lös som han vill, när han vill. Å hennes underbara hundar bryr sig inte mycket om honom mer än att Alf ville busa :) Folk undrar säkert...hur törs hon lämna lilla kaninen där med 2 stooora hundar? Men dom är som änglar. Precis som lilltrynet :)

Så stort tack för att du ställer upp!

Åsså en bild såklart. Ser ut som om hon är kissnödig men hon är söt ändå :)



Nu ska jag rensa avlopp.

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Lilltrynet ;)

Hihihi hur söt är du inte då... Tack, vad glad jag blir... Vi Larssons familjen love Perssons familjen oxå ;o)

Natti & Kram

Postat av: Nina

Nästan 1 månad sedan det bloggades nu ;)

2008-08-12 @ 13:52:41
URL: http://lippan.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag har semester :p

2008-08-12 @ 23:31:53
URL: http://orika.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja men det är väl DÅ man har tid att blogga om trevliga saker som händer? :)

2008-08-14 @ 10:17:20
URL: http://extensionsaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback