En dag och vuxna jag...

Klockan ringer 6.10. Jag snoozar till 6.30 minst (inte vuxet)
Stressar för att hinna gå vid 7.30 (jaaa...jag är tjej och Bäääbisen ska ha mat och allt ska va av, av, av innan jag går, lider av tvångstankar...inte mitt fel)
Går till jobbet, trots att jag har bil (vuxet)
Jobbar på supporten i 4 timmar, oftast väldig måååånga ärenden
Pratar med Karro
Lunchar 12.00 - 12.30
Jobbar på ekonomiavdelningen i 4 timmar där jag nu gör mina saker, en del av H:s och en del av A:s
Pratar med Karro
På dessa arbetstimmar håller jag dessutom på att planerar 2 konferensresor, ett julbord med trubadur och offerter på skärmväggar

Nån som känner till en bra trubadur här i trakten?

(Fan, nu gjorde Luleå 2 - 2)

Går från jobbet 16.30
Stressar hem för att hinna slänga i mig lite kaffe och kela med monstret innan jag byter om och går och tränar.
Pratar med Karro
Kommer hem efter ca. 100 minuter.
Pratar med Karro
Lagar mat (vuxet)
Äter
Diskar (vuxet)
Duschar
Lägger mig vid 22 (vuxet)
Pratar med Karro
Däckar senast 23

Å sen är det samma visa igen dagen därpå.

Åsså lite andra vuxna saker jag gjort den senaste tiden.

Tvättade bilen i lördags
Besiktigade den idag (UA)
Stooorstädade lägenheten i söndags
Inte ätit snask på länge
Drack bara ett glas vin i torsdags (förmodligen för att det var så äckligt, men det hör inte hit)

Äh, nu ska jag diska och duscha och hoppa i säng.

Tjingeling!
Kram E



Kommentarer
Postat av: Marre

Va, du är vuxen.

Har börjat tittat efter kort, väldigt skojigt.

Kram

2008-10-14 @ 22:12:41
Postat av: Karro & Grabbarna

hahahhahahaa du är braknäpp du..

Vad skulle vi göra utan varandra...

Kram på du....

Postat av: Nina

Åh, jag önskar jag vore lika vuxen som du ;)

2008-10-15 @ 11:05:09
URL: http://lippan.blogspot.com
Postat av: Marias Kakburk

Väldigt vuxet:)! Känner igen det där med tvångstankar, kanske att vi är släkt ;)



Kram!

2008-10-17 @ 12:45:49
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback