Gulligt Timrå-fan...

Finns det nån sån? Svar: JA! Gick igenom posten på jobbet idag åsså var det ett stort brunt vadderat kuvert till mig. Jag brukar ju bara få räkningar så jag blev väldigt förvånad. Såg på portostämpeln och hade mina aningar om vem vet var från men undrade: varför skulle han skicka brev till mig på jobbet? Öppnade och blev alldeles rörd. Däri ligger en röd fin klapp-klapp-hand med Modo-logga. Ni vet en sån man har på matcher och skakar på så låter det klapp-klapp. Till grejen hör ju då att denna gulliga grabb är inbiten Timrå-fantast som nästan håller mer koll på Modos matcher än Timrås bara för att få chans att häckla mig på sms om Modo ligger under eller förlorar (vilket sällan händer). Så han hade köpt denna i Övik förra veckan antar jag när han var där och fick se Modo spöa Timrå. Gudarns va gulligt gjort. Man blir ju nästan kär :) Så numera kommer jag att heja på Timrå....också...lite...ibland iaf :)

Jag tänkte knäppa ett kort på den och lägga upp men batteriet dog.

Passar väl på att uppdaterar lite om helgen också. Man är numera ett år äldre än sist. Födelsedagen spenderades hemma i byn med lillstintan i fokus...så klart :) Mamma gjorde Janssons frestelse.....jeeeesus, I love! Fick en fin förstoring på Elma och en teckning hon gjort alldeles själv. Åsså tog jag och pappa upp båten så nu är det definitivt slut på fisket för i år. Jag slapp plocka pärer och tur var väl det för det regnade och blåste like hell.

I går var Karro hit på middag och jag fick en jättefin bukett av henne. Tack lilltrynet :)

Idag bjöd ekonomiavdelning på fika eftersom vi firade kanelbullens dag med bullar i fredags. På så vis fick ju jag en egen firardag :) Tack till er också. Ni är så söta....

Lägger in en bild på stintan. Karro har knäppt. Duktiga hon :)





Nu ska jag käka en knäckemacka med makrill och sen ska träningskläderna på för ett pulspass.

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

GRATTIS GRATTIS i efterskott:)!! Tyvärr är jag ingen hejare på att komma ihåg födelsedagar, men bättre sent än aldrig ;)



Vilken gullig liten historia, låter som en söt kille :)



Och sötnosen själv, vilken härlig bild:)!!



Kram på dig vännen:)!!

Postat av: Karro & Grabbarna

JAG VILL OCKSÅ HA PAKET..... så sött av han.

Ja åsså tack för söndags middagen, den var gó

Du det ett litet tack tal i detta inlägget :o)

Hörs i morgon..

Natti & Kram

2008-10-06 @ 22:30:50
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Nina

''Så numera kommer jag att heja på Timrå....också...lite...ibland iaf :)''



Härmed säger jag upp bekantskapen med dig!

Förrädare!

;)

2008-10-07 @ 22:44:21
URL: http://lippan.blogspot.com
Postat av: Nina

Neheee, å VAD ska du göra i övik?

Kolla om Timrå lyckas spöa Modo? Ble på du. Svikare :(

2008-10-08 @ 18:22:10
URL: http://lippan.blogspot.com
Postat av: Inga-Lill

Hejsan, Grattis i efterskott!och ha det gôtt!Kram

2008-10-11 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback