Längesen...

...jag uppdaterade nu igen. Men här kommer lite för de som är intresserade...

Vi börjar med det viktigaste...Elma. Jag var hem i påsk och spenderade varje vaken minut med henne. Hon har kommit på ett namn för mig nu, Kackaaan...så nu ropar hon: Kackaaan koooom :) Vi busade, grillade, målade påskägg och åt påskgodis.

Utgång har det varit 2 gånger sen sist. På Aveny såklart. Sist kom jag hem vid 6 på morgonen efter en efterfest. Helt knäckt! Man är för gammal för sånt. Men jädrans va kul vi hade :)

På jobbet är det tungt nu. Till veckan får vi veta vilka som blir drabbade. Läskigt, men bra ändå att man äntligen får veta nån gång. Känns som att man har väntat i en evighet och man gör inget bra jobb när man bara går och funderar hela tiden. Jag är less, grinig och irriterad hela tiden...som vanligt mao :)

Ja, det är väl det som hänt sen sist. Vilket händelserikt liv man lever :) Nu ska jag lägga in lite bilder också.

  
  
  

Tjingeling!
Kram E


Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Go Morgon stumpen.. (kolla tiden)

Ja kul som sjutton hade vi det, längtar tills nästa helg.

Välkommen till Kaakka klubben :) Nu är vi äntligen två medlemar :o)

Postat av: Helena

Ja kul som attans var det!



Men uffa för listan. Jag håller tummarna.



pöss å klem

2009-04-21 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback