Elma och förkylning...

Var hem i söndags och hälsade på pluttan. Jeeesus, va hon växer! Hon blir vackrare och smartare för var dag som går. Precis som sin faster :p

Vi åkte madrass och snowracer. Å Sigge var också med såklart. Klistrar in lite bilder nedan.

Jag har blivit förkyld igen. Varför är det alltid så...att man kommer igång med träningen och tränar i 3 veckor sen slår fanskapet till. Hostar och snorar nu så man vågar ju inte träna. Hoppas jag är frisk på måndag.

Nu har jag inte tid att skriva mera men det blev ju lite iaf.

Tjingeling!
Kram E



  

 
   
 
  

Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Hahaha gó pluttan.. jag mer än söt är hon.

hahah och sigge då.. cool katt :)

Äntligen en uppdatering. Tack stumpen.

Kram på du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback