Fredag...

...och jag sitter på jobbet och bloggar. Aj, aj Erika. Inte bra. Men jag har såååå trååååkigt! Vill inte jobba, har ingen lust alls! Som tur är så får man gå hem snart. Undra om det fortfarande är svinkallt ute?

Nu har vi iaf ätit soppa i 5 dagar och det går otroligt bra måste jag säga. Det jag saknar är ju att tugga på nåt men det finns ju tandpetare man kan knapra på. Funderade på om jag skulle åka på Barnens Hus och köpa en bitring :)

Nä, nu ska jag lägga i en växel och göra sista rycket. Sen hem, tvätta, dammsuga, äta och sen ner i badet! Mmm, längtar!

Vad ska ni göra ikväll tro?

Tjingeling!
Kram E


Kommentarer
Postat av: Karro

Hahahah köpa en bit ring.... du kan få låna Alfs nya ben.. som är ett låtsas ben och smakar en gnutta choklad :) Ja du stumpen du är duktig du...

Hörs om en stund.

Kram pådu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback