Helgen som lycklig faster...

När jag kom hem från jobbet i fredags så var brorsan och Elma här. Hon blev lika lycklig att se faster som faster blev av att se henne :)  Malin skulle på stan med arbetskamrater så hela familjen tänkte sova över här eftersom de skulle till Birsta på lördagen och shoppa. Så jag och pluttan busade hela kvällen tills det va dags för nattning. Hennes första natt hos faster i storstan. Gick ju superbra förutom att hon vaknade vid 4-tiden. Men hon var väl hungrig, man blir ju det av stadsluften :) Brorsan klev iaf upp och gav henne gröt och sen så somnade hon om till 7.45. Då klev jag upp med henne så bror och Malin fick lite extra vila. Vi kröp upp i soffan under täcket och kollade på tecknat. MYSPYS och faster va lycklig!

Efter frukost gav vi oss iväg till kusin med famlij. Jag och Elma tänkte spendera dagen där medans brorsan och Malin gjorde Birsta. Albin fick sina julklappar som verkade bli en hit :) Fast lego går ju alltid hem hos den killen. Han skulle bli förmögen om han sålde allt han redan har :)

När Elma sovit en stund gav vi oss iväg med snowracers till lekparker i området. Albin åkte ensam nerför en stor gravkulle med en himla fart. Såg ut som att Elma också ville så faster blev ju tvungen att sitta med henne. Woohoo, vilken fart vi hade nerför! Kussen stog nedanför och kollade minen på stintan. Ett stort leende var det tydligen. Bra det, så hon inte blev skrämd för livet. Tack för att vi fick vara med er hela dan. Å tack för middag :)

Idag är det söndag och jag har inte gjort många knop. Min andra lilla stora lillebror kom förbi en sväng och drack kaffe.
Åsså har jag ätit den sista måltiden....börjar på soppdiet i morgon. Vi är några på jobbet som ska köra. Så från och med i morgon är det bara soppa som gäller. Ska bli spännande och se hur man klarar det. Jag har ju väldigt dålig karaktär ibland fast har jag gett mig fan på nåt så brukar jag kunna hålla det. Kommer dock att sakna mina knäckemackor...

Nu lite bilder...

 
 

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahaha söt Elmis... Ja lycka till med all denna soppa... du är duktig du stumpen.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback