Jag vann viiiin...

Vi hade vinlotteri idag på jobbet och jag vann 5:e och sista pris. 2 pavor rött! Great! Kommer att sitta dödsskönt i kistan det när jag soppat klart.

På lördag är det som sagt utgång. Nån som vill följa med? Ni får gratis skjuts ner :) Ska nog försöka dra ihop ett gäng som kan förfesta hos Karro. Vare sig hon vill eller inte. Hoppas hon kastat ut julgranen tills dess bara :) Jag ska dricka icewater. Det är en jättegooood drink. Åsså måste man ha drinkpinne som man kan blanda runt med. Blir ju klockers det :)

Nä, nu ska jag diska medans det är paus i handbollen. Ååå, va roligt! Å sen är det handboll som gäller igen. Men det är ju en ganska tråkig match när Sverige är så överlägsna. Å när handbollen är slut ska jag ge mig ut och gå igen. Man måste ju röra på sig och träna nu är ju ingen höjdare.

Tjingeling!
Kram E

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahahaaa gratis skjus ja.... GULD!!!!

Åsså finns det kläder för stumpen här.. :o)

Tack för att du tänker på mina troll..

Kram pådu...

Postat av: Karro

Jo justja.. Grattis till vinsten... Den som spar han har :O)

2009-01-21 @ 21:37:03
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis lyckliga du!

Hoppas du haft en trevlig helg! Kram

2009-01-25 @ 08:56:59
URL: http://preffen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback