Nykter på krogen...

Ja, igår var ju dagen då Erika skulle ge sig ut på krogen nykter. Vi (jag, Karro och Kristin) velade länge innan vi bestämde oss. Snön vräkte ju ner och vi var inte så sugna egentligen men vid 21.15 slog vi nävarna i bordet och sa okej! Så in i duschen och fixade och trixade oss klara. Åkte och hämtade upp Karro och Kristin och det slirade like hell. Kom in på Aveny vid 23.30. Allt lugnt so far. Men så här i efterhand var det verkligen ingen höjdare. Det stinker på krogen, folk skriker på krogen och folk knuffas på krogen. Sånt märker man inte av annars. Vi skulle gena genom dansgolvet och jag va nästan rädd. Vet inte hur man tränger sig när man är nykter :) Men nu är det gjort. Å det va ju trevligt att få umgås med K och K iaf. Å det är ju huvudsaken. Kom hem vid 3-tiden, somnade som en stock.

Vaknade i morse med migrän! Kan man vara psykiskt bakfull??? Kändes som att jag hade hinkat en massa sprit. Inget hjälpte så till slut tog jag på mig kläder och gick ut. Det va skönt. Gick runt området och mötte sedan upp Karro på Fyndlagret. Fyndade lite böcker och sedan gav vi oss i väg med hennes hundar till Kliss-stugan där vi släppte de söta tu på djupsnösbus :) Jag va tvungen att göra en snöängel också. Så efter 2 timmar kom jag hem och huvudvärken va väck. Tack för det televerket :)

Verkar som om Sverige vinner bandyn. De leder med 5 - 1 nu.Great guys!

Nu ska jag ner till tvättstugan. Vi hörs gott folk!

Tjingeling!
Kram E

Nu blev det 6 - 1 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Impad av dig som var nykter på krogen! Bra jobbat! Jag har själv försökt några gånger men aldrig blivit övertygad. I övrigt vill jag gratta på Erikadagen (24/1) i efterskott. Grattis, Grattis. Kramar från KusinVitamin med bihang.

2009-01-25 @ 19:42:52
Postat av: Karro

Men å du hade ju namsdag i går ju.. Attans det visste ju jag.. GRATTIS.. Ja och tack själv för denna helg, det har varit en bra helg.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback