Mer bilder...

Så har min 33:dje födelsedag gått och jag fick en massa skivor med bilder av Karro. Vilken överraskning :P
Tack till dig och alla andra för alla fina presenter.

Så...här kommer mer bilder från sommaren. Alla kort är från Karro och därför också tagna av henne (ja, där hon inte är med själv då vill säga).

Jennie: Jättekul att höra från dig! Men jag har lite svårt att maila till dig eftersom jag inte har din mailadress :p Har Björn den så kan jag ju ringa honom och få den?

Tjingeling!
Kram E

          


Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis x miljarders i efterskott. Sorry att jag inte har lika bra koll som min mamma hade på allas födelsedagar! Hoppas du hade en grrrymt skön dag och att du fick många presenter! ; )

Korten var jättefina och det är ju sjukt vad ni är lika Elma o du. Lika roligt var det att se din pappa på nära håll!!

Du kan maila mig på
[email protected]

Många kramisar / Jennie

2009-10-13 @ 06:52:05
Postat av: Karro

Å sommar.... fan vad jag saknade sommaren helt plötsligt. Super roliga bilder du tog med..Lite smart att du sätter i hop dom, tåkorten är ju för bra :)

Kram Kram

2009-10-13 @ 08:03:53
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback